Sunday, May 20, 2012

Sticker Sticker Sticker for Perkahwinan (^,^)

Salam,


Hi all..... :)


Nak cerita tentang sticker. Ni sticker yang nak ditempek atas doorgift a.k.a. thank you note. Tapi men-simple-kan lagi dengan terus buat TQ note tu as sticker. Tak sempat nak survey sangat. Was a bit rushed to settle tentang hal-hal lain. So, pergi 1 kedai ni, terus order situ. Kedai printing nama Creative xxxx (tak ingat nama full kedai tu). Dalam PKNS Shah Alam tu.. Drama jugak tau time episode nak tempah sticker ni. Tapi taknak lah memanjangkan cerita. Nanti boring pulak orang nak baca. Hihi...


As promised, few days after visit kedai tu, saya terima 1 email yang di-attached bersama-sama few sample designs untuk sticker... 
Design yang dihantar. Request untuk buat sticker bulat, just letak quote "terima kasih" & nama kami. Tarikh tak yah lah sebab taknak serabutkan lagi sticker. Huhuhu


Saya agak blurrr bila tengok contoh design. So the next weekend nya, saya kontek a good friend of mine and Alhamdulillah, dia free untuk temankan saya. Kitorang sama-sama pergi kedai tu - dengan niat, design and confirm on the spot je terus senang. So, jadik lah sticker kami seperti di bawah ini.... Comel kan? Tak sabar nak tempek tempek atas doorgift. Hihi..
Kabur kabur kaburkannnnn ia......... Ni namanya mengado. Nak letak betul betul lah sikit kan. Ngado. Ngeh3


Kosnya, RM270, untuk 1400 pieces of sticker... Saya tak boleh nak cakap murah or mahal or standard, sebab bab sticker ni memang saya tak survey langsung. Takpelah, janji setel.... So, another checklist crossed-out! :D :D :D


Love & Thanks,
Munirah

No comments:

Follow Us @munirahmohdali